BBL Lazer

BBL Lazer Nedir ve Neleri Tedavi Eder?

BBL Lazer, açılımı Broad Band Light yani Geniş Frekans Bandında Işık anlamına gelir. Yüz, dekolte bölgesi, boyun ve eller için uygulanabilen bir lazer tedavisidir. BBL, yaşlılık lekeleri, güneş hasarı, güneş kaynaklı çiller ve doğum lekeleri gibi lekeleri tedavi eder. Güneş hasarı ve akne lekeleri sebebiyle koyulaşan cilt tonunu açmak daha aydınlık bir görünüm elde etmek için BBL lazer oldukça etkili bir tedavi seçeneğidir.

Nasıl Çalışır?

BBL teknolojisi, cilde geniş bir terapötik ışık spektrumu gönderir. Tedavi sırasında hedef doku, çevreleyen dokuya zarar vermeden emilen ısı enerjisine cevap verir.

Gözle görünür yaşlanma belirtilerinin görünümlerini değiştirdiği gözlenen tek cihaz olma özelliği taşıyan BBL lazer terapisi, bu özelliği ile Forever Young BBL olarak adlandırılmıştır. Düzenli olarak Forever Young BBL tedavileri ile hastaların cildi daha parlak, pürüzsüz ve çok daha genç görünür.

Tedaviden Ne Beklenmelidir?

Tedavinin kendisi çok uzun sürmez. Her bir seans yaklaşık 45 dakika ila 1 saat kadar sürmektedir. Biraz acı hissetmeniz bazı durumlarda mümkün. Ancak dayanılmayacak bir seviyede değildir. Cildin hassas noktalarında hissedilen ağrı kısmen daha fazla olabilir.

Uygulamadan hemen sonra ciltte kızarıklık olması normaldir ve bu durum bir kaç saat içerisinde iyileşir. Takip eden 7-10 gün içerisinde, tedavi bölgesindeki koyu lekeler daha da koyulaşacak ve bu lekeler cilt yüzeyine doğru gelecektir. Bu lekeler nihayetinde doku gibi bir kabuk oluşturacak ve dökülecek ve daha sonra koyu lekeler kaybolacak veya belirgin bir şekilde soluklaşacaktır. İşlemden sonra cildinize makyaj yapabilirsiniz. Uygulamanın etkisiyle ciltte kolajen üretimi artıyor ve cilt kalınlaşıp, lekelerden arınırken, elastikiyet kazanıyor.

İşlemden sonra istirahat etmeniz gerekmiyor. Uygulama gündelik hayatınızı aksatmanıza neden olmuyor. Tam zamanlı bir işiniz var ise işinizden izin almaya  gerek kalmadan bu tedaviyi gerçekleştirebilirsiniz. Koyu lekeler veya tedavi etmek istediğiniz sorunların şiddetine bağlı olarak, kaç seans uygulama yapılması gerektiğini doktorunuz sizin için belirleyecektir. BBL Lazer ile, ilk tedaviden sonra bile gözle görülür sonuçlar almak mümkün olabilmektedir. Forever Young BBL Lazer; daha temiz, pürüzsüz ve genç görünümlü bir cilde sahip olmak için yılda en az bir kez yaptırabileceğiniz bir tedavi yöntemidir.