Çene Dolgusu

Çenenizin şeklinden memnun değil misiniz? Cevap; “Evet” ise, hayalini kurduğunuz en iyi sonuçları elde etmek artık o kadar güç değil.

Zamanla, cildiniz sarkma ve gençliğini kaybetme eğilimi gösterir ve sizi gerçekte olduğunuzdan daha yaşlı gösterebilir. Çene dolgusu tedavisi ile rahatsız olduğunuz hacim kaybı giderilir ve belirginleşen çeneniz sizi daha genç gösterir. Çene dolgu maddeleri ile, etkilenen bölgelere hacim verilir. Çene Dolgusu Ankara’daki kliniğinde hizmet vermekte olan Dr. Buket Yıldırım;  “Çene dolgusu tedavisine karar verdikten sonra mutlaka doktorunuzla konuşun ve arzu ettiğiniz görünümü resmetmeye çalışın. İleri yaşta yapılan çene dolguları dahi, oldukça genç ve yenilenmiş görünmenizi sağlayabilir.” diyor ve ekliyor; “Tedavi ile ilgili bir endişeniz varsa, sizi daha da gençleştirmek ve güzelleştirmek için görünümünüzü nasıl değiştirebileceğimizi konuşmaktan memnuniyet duyarız.”

Çene, yüz güzelliğinin korunmasında önemli bir rol oynar. İyi görünen, şekilli bir çene, popüler “V” şekilli yüzün yaratılmasında önemli bir rol oynadığı ve dolaylı olarak daha ince bir yüz görünümü sağladığı için çekiciliğinizi artırır.

Çene dolgusu işlemleri, çenenin öne doğru daha belirgin hale getirildiği ve alt yüzün ideal üçte birlik proporsiyonunu oluşturmak için çene yetersizliği durumlarında kullanılmaktadır. Bu tedavinin popülerliği ise her geçen gün artmaktadır.

Çene Dolguları, çizgi ve kırışıklıkları tedavi etmek için de yaygın olarak kullanılır; ciltteki hacim kaybını ortadan kaldırır ve cilde hacmini geri kazandırarak, sıkı ve genç bir görünüm elde etmenize yardımcı olurlar. Hemen hemen tüm dolgu maddeleri, ince çizgileri yumuşatmak ve kaybolan hacmi cilde geri vermek için kullanılır. Bazı bölgelerde geçici pozitif sonuçlar verirken, bazı bölgelerde ise daha uzun vadeli pozitif sonuçlar vermektedir.

İnsan derisi, yaşlandıkça sarkma ve hacim kaybına neden olan ana bileşenlerini kaybetme eğilimindedir. Bu nedenle, daha pürüzsüz görünmesi için, kırışıklık karşıtı tedavilerde faydalanmanız gerekir. Doğal yaşlanma süreci cildin genç görünümünü kaybetmesine neden olur. Kolajen kaybı nedeniyle daha az elastik hale gelir ve kırışıklıkların ve derin çizgilerin ortaya çıkmasına neden olabilir. Yüzünüzün dolgunluğunu koruyan en önemli yağ dokusu da zaman içinde hacminin bir kısmını kaybeder. Çene dolgu tedavisi için iyi bilinen bir merkez olan kliniğimizde çenenize daha simetrik bir görünüm verebilirsiniz.

Çene dolgusu, etkileyici bir görünüm için çenenizi özel ve çekici bir şekil ve yapıya dönüştürmenize yardımcı olur. Yaşlanmanın bir parçası olarak cildiniz günün sonunda gevşeme ve ışıltısını kaybetme eğilimi gösterebilir, bunun birçok nedeni vardır. Çene dolgusu tedavisi yöntemlerimizle çenenizin şekli üzerinde kontrol sahibi olabilir ve elde ettiğiniz görünümü koruyabilirsiniz. Tedaviden hala şüpheniz varsa, dolgu maddeleri olarak kullanılan Hyalüronik asitin, ciltten zaman içerisinde metabolik yollarla atıldığını hatırlatmakta fayda var. Yanı sıra, doktorunuza danışabilir ve daha detaylı bir randevudan sonra nasıl bir yol izleyeceğinize daha rahat karar verebilirsiniz.