VelaShape III

VelaShape III Nedir? Hangi Bölgelerde Uygulanabilir?

VelaShape vücudu şekillendirir ve inceltir, size yaşam tarzınızı iyileştirme ve özgüveninizi artırma fırsatı verir.

VelaShape III, selülitlerin görünümünü azaltmak, bölgesel yağları eritmek, kolajen üretimini uyararak vücudu şekillendiren ve cildi sıkılaştıran ilk ve tek FDA onaylı tıbbi cihazdır.

Bu tedavi ağrısız, invaziv olmayan ve istirahat süresi gerektirmez. VelaShape, Bi-Polar radyofrekans enerjisi, kızılötesi ışık enerjisi, negatif basınç ve derin doku masajını (elos teknolojisi) birlikte kullanır. Ameliyat olmadan vücudunuzun görünümünü düzeltmek için ağrısız ve etkili bir seçenektir.

20 yaşın üzerindeki kadınların yaklaşık % 80’i, ağırlıklarına bakılmaksızın selülitten etkilenmektedir. Hem zayıf hem de kilolu kadınlar selülitten eşit derecede etkilenirler. Genetik, selülit oluşumunda bu durumdan daha etkilidir.

Selülit, cildin yüzeysel tabakaları içinde hapsolmuş yağ hücrelerinden oluşur. İyileştirmenin  tek yolu, yağ hücrelerini yerinde tutan bağ dokusunun yapısını bozmaktır. Yağ hücreleri daha sonra cildin daha derin katmanlarına yerleşerek daha pürüzsüz ve daha düzgün görünen bir cildin oluşması sağlanıyor.

VelaShape, selüliti azaltmanın en güvenli ve en etkili yollarından biridir. FDA onaylı, cerrahi olmayan ve tüm cilt tipi ve renkleri üzerinde etkilidir. İstirahat süresi gerektirmez. Bu tedaviden hemen sonra günlük aktivitelerinize dönebileceğiniz anlamına gelir.

En sık tedavi edilen bölgeler:

• Kalçalar
  • Karın
  • Kollar
  • Basen
  • Boyun
  • Sütyen hattı

VelaShape III Tedavisinin Faydaları:

1. Neredeyse ağrısız cerrahi olmayan bir tedavi
  2. İyileşme süresi yok, böylece günlük aktivitelere hemen devam edebilirsiniz
  3. Hassas ısıtma konforlu bir tedavi imkanı sunar
  4. Tüm cilt tipleri ve tüm cilt renkleri için güvenlidir

Selülitlerin Görünümünü Azaltmada Velashape III Nasıl Çalışır?

VelaShape, selülitin görünümünün iyileştirmesi etkisiyle onaylanmış bir tıbbi cihazdır. Velashape III tedavisi, hedeflenen bölgede istenen sonuçları elde etmek için aynı anda birden fazla yöntemi birleştirir. Velashape III teknolojisi vakumlu emme, mekanik, kızılötesi ışık ve iki kutuplu radyo frekans (RF) enerjisini içerir. Düzenli uygulama gerçekleştirildiğinde, hastalar selülitte bir azalma, tedavi edilen alanın boyutunda bir azalma/sıkılaşma, istenmeyen şişliklerin şekillendirilmesi ve yumuşatılmasını da etkileyebilir.

1. Velashape III İçin Uygun Bir Aday Mıyım?

Bacaklarda, kalçalarda ve karında selülit görünümünün iyileştirilmesini isteyen herkes VelaShape III işlemi için doğru bir adaydır. İstenmeyen şişkinlikleri ve orantısız yağlanmaları konturlemek isteyenler de VelaShape III tedavisinden faydalanabilir. VelaShape III tedavisi selülit ve bölgesel sıkılaşmayı, sağlıklı bir yaşam tarzını koruyarak gerçekleştirebilmektedir.